2012. február 17., péntek

az ezredik bejegyzés

Eljutottam ide is.. ez a 1000. bejegyzésem a blogba...ami azt illeti, arra gondoltam,hogy ezredik bejegyzésnek valami különlegeset írok ki..már napok óta azon gondolkozom,melyik idézet 'érdemelné meg',hogy az ezredik bejegyzésben tündököljön :)

Pár napja rátaláltam egy blogra,amit azóta olvasgatok...egy számomra ismeretlen személy az élet negatív és pozitív oldalát írja le, egyszerűen csodálatos formában..nos én ebből a blogból idéznék egy pár sort...mindenkinek ajánlom figyelmébe aki szereti mások életét olvasgatni :)

"...kellemetlen érzés, mikor meg kell mondanod neki, hogy: Te vagy a legkedvesebb, legértékesebb srác, akivel valaha is találkoztam, de egyszerűen nem szeretlek.... És ezek után, ő annyit mond, hogy: Rendben, megértem, de maradjunk barátok...."
Falsum Veritate /



Nincsenek megjegyzések: